رم رایگان

۱۱۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

این فایل با فرمت psd و دارای رزولوشن ۳۰۰ پیکسل در اینچ میباشد.

ساختار رنگ بر حسب cmyk بوده و اندازه فایل ۵*۷ اینچ است.

فقط تمامی متن های کارت ویزیت قابل ویرایش میباشند.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
طرح

در این قسمت طرح بسیار زیبایی را برای شما عزیزان آماده کردیم که براحتی میتوانید در طراحی و چاپ بنر و پوستر ماه مبارک رمضان از آن بهره بگیرید

کاملا لایه باز



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
دانلود

تمام عضلات بدن پس ازچندین ساعت ازمرگ به حالت جمود نعشی واردمی شوند.

به عبارت دیگر عضله حتی بدون پتانسیل عمل منقبض و سفت

می شود.

است.ATP علت این سفتی اتمام ذخایر

عضلات تا زمان تخریب پروتئینها سفت می ماند.

علت تخریب پروتئینها این است که آنزیمهای لیزوزومی حدود

15تا25 ساعت پس ازمرگ آزاد می شود وموجب اتولیز میگردد.این روند دردماهای بالاترسریعتراتفاق می افتد.

برای دانلود کل پاپورپوینت از لینک زیر استفاده کنید:



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
25

تعداد 25 سوال از 1 دوره آزمون کتبی رشته پارچه سازی تزئینی از سری آزمونهای کتبی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با پاسخنامه مربوطه در این فایل ارائه شده است .



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
تحقیق

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه19

سرشت حق جوی انسان

ادله ای بر فطرت خداجو ی انسان

پرسش:

کدام یک از آیات قرآن کریم بیانگر فطرت خدا جوی انسان است ؟ آیا دلیل دیگری هم براین امر وجود دارد؟

منبع پاسخ: پایگاه حوزه6886، 6886

پاسخ:

چیست فطرت

فطرت واژه&rlm ای عربی از ماده (ف، ط، ر) است . « فطر» در عربی به معنی شکافتن وآفریدن ابتدائی و بدون سابقه، آمده است[i].و در قرآن به هر دو معنیبه کار رفته است[ii]

فطرت بر وزن فعله برای بیان حالت فعل و به معنی سرشت، طبیعت و خلقت&rlm خاص است[iii]فطرت و فطریات اصطلاح&rlm های متعددی دارد اما آنچه منظور این مقالهاست، نحوه خاص آفرینش انسان است:« انسان فطرت دارد» به این معنی است که انسان مانندلوح سفید یا خمیر شکل یافته&rlm ای، به دنیا نمی&rlm آید بلکه از آغاز بینش&rlm ها و گرایش&rlm هایخدادادی خاصی را به همراه دارد که انتخاب&rlm ها و افعال او را در طول زندگی جهت می&rlm دهدومنظور از « فطری بودن توحید» این است که انسان نسبت&rlm به تعالیم انبیاء، لااقتضاء وخنثی نیست ،بلکه در سرشت انسان، فطرت و تقاضایی است که بعثت انبیا پاسخگوی آن استوپیامبران الهی چیزی را عرضه داشته&rlm اند که بشر



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
تحقیق

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه47

فهرست مطالب

مقایسه روش امام حسین با سایر ائمه

تقیه

زندگینامه و احادیث امام حسین (ع)

امام حسین فرزند دومین امام علی و حضرت زهرا علیه السلام است . آن حضرت در شهر مدینه به روز سوم شعبان (مصباح المتهجد/758) از سال سوم ( کافی 4638) یا پنجم شعبان از سال چهارم هجرت (ارشاد / 198) دیده به جهان گشود . کنیه ایشان ابوعبدالله و از جمله لقبهایشان رشید - طیب - وفی - زکی - مبارک - سبط و سید آمده است ( کشف الغمه 216/2 ) آن حضرت شش ماه و ده روز با برادر مهترش امام حسن علیه السلام فاصله سنی داشت و مراحل رشد و نمو خویش را مدت کمتر از هفت سال در مصاحبت با رسول الله صلی الله علیه و آله و سی سال در کنار امیرالمومنین و ده سال با امام حسن علیهما السلام گذراند. ( تاریخ اهل البیت /76) و به سال 49 یا 50 هجری پس از شهادت مظلومانه امام حسن علیه السلام امامت شیعیان را بر عهده گرفت .( کافی 461/1 و 462 امامت آن حضرت مقارن با حکمرانی معاویه بود و از آنجا که امام حسن علیه السلام با او صلح کرده بود ایشان نیز همان روش و سیره را ادامه داد . چه با مجاهدتهای امام حسن علیه السلام حق و باطل برای مسلمانان شناخته شده بود و اصل اسلام در خطر جدی قرار نداشت . خطر از آنجا آغاز شد که معاویه به سال 59 هجری تصمیم گرفت پسرش یزید را به عنوان خلیفه پس از خود تعیین کند و برای اطمینان از وقوع چنین امری بر آن شد که در زمان حیات خود از مردم برای او بیعت بگیرد .معاویه خود نخستین کسی شد که با پسرش یزید دست بیعت داد . ( مروج الذهب 36/3 و 37 ابن سعد در طبقات می نویسد : حسین بن علی بن ابیطالب از جمله اشخاصی بود که با یزید دست بیعت نداد . وی می افزاید : با مرگ معاویه



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
کارافرینی

لینک *پایین مطلب*



فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)



تعداد صفحه:4

فهرست و توضیحات:

مقدمه

بیان مسئله

اهمیت و ضرورت مسئله

اهداف تحقیق

تعاون و مشارکت

همیاری وهمکاری اگرچه خصیصه ای انسانی تلقی می شود ولی تنها مختص به انسان ها نیست و در میان جانورانی که زندگی جمعی دارند ، مانند فیل ، موریانه و زنبور نیز دیده می شود . شگفتی زندگی همیاری زنبورها چنان است که در قرآن کریم واژه وحی به آن اطلاق شده است ( سوره نحل آیات 68و69 ) و اوحی ربک الی النحل ان اتخذ ی من الجبل بیوتاً ومن الشجر و مما یعرشون *&rlm

&rlm و خدا به زنبورعسل وحی کرد که ازکوهها ودرختان وسقف های رفیع منزل &rlm گیرند .&rlm

آیه 69:&rlm

ثم کلی من کل الثمرات فاسلکی سبل ربک ذلاً یخرج من بطونها &rlm

شراب مختلف الوانه فیه شفاء للناس ان فی ذالک لایه لقوم یتفکرون *&rlm

سپس ازمیوه های شیرین ((وحلاوت گلهای خوشبو )) تغذیه کنید و راه &rlm پروردگارتان را به طاعت پویید آنگاه از درون آنها شربتی به رنگهای

&rlm مختلف بیرون آید که شفای مرد مان است در این کار نیز آیت قدرت خدا&rlm

&rlm برای متفکران پد یدار است . همیاری شرط اساسی زندگی جمعی است و از گذشته های دور و در ادوار کهن زندگی آدمی بر روی کره زمین نیز آثار آن هویداست. به عبارت دیگر زندگی جمعی و همیاری در تهیه آذوقه و دفاع ، اولین گام انسان نخستین درنیل به تمدن و فرهنگ و رستن از زندگی فردی و جنگلی بوده است . به هر روی چون انسان موجودی اجتماعی است ، زندگی او بدون همکاری و تعاون میسر نیست و آثار آن را می توان در تمام اجتماعات انسانی اعم از کوچ نشین ، روستایی و شهری مشاهده کرد . گرچه زندگی شهرنشینی ، شکل گسترده تر و الزامی تری از تعاون و همکاری را طلب می کند . تعاون و همکاری در اصل برگردانی از این مثل معروف فارسی است که قطره قطره جمع گردد وآنگهی دریا شود قطراتی که به تنهایی در زیر تابش شدید آفتاب به بخاری تبدیل می شوند در صورت با هم بودن می توانند کارهای سترگ و طرح های بزرگ را به انجام رسانند . در این زمانه ، هر یک از ما در حکم قطره ای هستیم که در سایه پیوستن به هم نوعان خود می توانیم امیدوار باشیم که توانایی و سرمایه های مادی و معنوی امان منشا اثر خواهد شد .

در جوامع کوچک کوچ نشین و ایلیاتی تمام کارها به صورت جمعی انجام می گیرد چراکه درایل این جمع است که واجد اهمیت است نه فرد ، بدین سبب احشام و محصولات ایل به صورت جمعی به فروش می رسد و در صورت بروز خطر این کلّیت ایل است که به دفاع بر می خیزد . کوچ ، جمعی صورت می گیرد و کلیه فعالیت های اقتصادی و اجتماعی ایل با همکاری تمام بدنه ایل انجام می یابد.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰

هشت وزیر

کد + + C



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
کارافرینی

لینک *پایین مطلب*



فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)



تعداد صفحه:5

فهرست و توضیحات:

مقدمه

بیان مسئله

اهمیت و ضرورت مسئله

اهداف تحقیق

تهیه پودرهای نانو و میکرون

تهیه پودرهای نانو و میکرون

درباره ما
ََشرکت مهندسی بازرگانی نانو فناور شرق ا هدف تامین مواد اولیه مورد نیاز بخش های صنعتی - پژوهشی کشور در شاخه های سرامیک ، متالورژی و ...
و پس از کسب تجارب ارزشمند اعضاء در بخش بازرگانی و تولید با ترکیب کامل تیم مهندسی (در داخل و خارج از کشور) در سال 1384 تاسیس شد ، و همزمان فعالیت خود را در سه کشور چین ، هند و ایالات متحده با توجه به سابقه قبلی اعضاء پی ریزی نمود.
یکی از نقاط قوت این شرکت ، حضور افراد کاملا متخصص در بخش بازرگانی خارجی شرکت نانو فناور شرق می باشدکه ما را در ارائه بهترین خدمات به دانش پژوهان و متخصیصن داخلی ِیاری می رساند. جهت آگاهی بیشتر از لینک تیم مهندسی بازرگانی بازدید بعمل آورید.
این شرکت با قابلیت های تیم مهندسی خود در سه کشور چین ، هند و آمریکا که در واقع سه قطب تولید کننده مواد مورد نیاز صنعت کشور (
material science) می باشند ، توانسته است سهم خود را تا کنون به صنعت و کشور ادا کند. در حال حاضر شرکت نانو فناور شرق با تامین مواد اولیه آزمایشگاهی (پودر های نانو و میکرون) با خلوص آزمایشگاهی ، یکی از شرکت های پیشرو در زمینه تامین مواد مورد نیاز پروژه های صنعتی و دانشگاهی می باشد.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
تحقیق

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه30

فهرست مطالب

عوامل&zwnj صنعتی&zwnj ـ اقتصادی&zwnj

  1. سوءاستفاده&zwnj های&zwnj کلان&zwnj مادی&zwnj

  1. اختلاف&zwnj طبقاتی&zwnj
  2. وابستگی&zwnj صنعتی&zwnj ـ اقتصادی

عوامل&zwnj اجتماعی&zwnj ـ فرهنگی&zwnj

عوامل&zwnj سیاسی&zwnj ـ مذهبی&zwnj

سخن&zwnj نخست&zwnj

سخن&zwnj گفتن&zwnj و یا نوشتن&zwnj از انقلاب&zwnj ایران&zwnj کار چندان&zwnj ساده&zwnj ای&zwnj نیست &zwnj زیرا نه&zwnj تنها، همان&zwnj طور که&zwnj دیگران&zwnj هم&zwnj گفته&zwnj اند، هرگونه&zwnj بررسی&zwnj و تحلیلی&zwnj از یک&zwnj واقعه&zwnj تاریخی&zwnj عظیم&zwnj لاجرم&zwnj از پشت&zwnj عینک&zwnj باورها و تفکرات&zwnj تحلیل&zwnj کننده&zwnj انجام&zwnj خواهد شد و چه&zwnj بسا رنگ&zwnj و صبغه&zwnj ای&zwnj از چنین&zwnj برداشتهایی&zwnj را بخود بگیرد و ناگزیر از جاده&zwnj واقع&zwnj بینی&zwnj ِ صرف&zwnj و تحلیل&zwnj منصفانه&zwnj و بیطرفانه&zwnj خارج&zwnj شود، بلکه&zwnj همچنین&zwnj بجرأت&zwnj می&zwnj توان&zwnj گفت&zwnj که&zwnj جوامع&zwnj جهان&zwnj سوم&zwnj نوعاً از یک&zwnj عارضه&zwnj همگانی&zwnj رنج&zwnj می&zwnj برند و آن&zwnj ابتلابه&zwnj یک&zwnj فضای&zwnj فرهنگی&zwnj ـ اجتماعی&zwnj قبول&zwnj و یا ردّ کامل&zwnj آراء موافق&zwnj یامخالف&zwnj هریک&zwnj از رویدادهای&zwnj اجتماعی&zwnj ـ تاریخی&zwnj بوجود آمده&zwnj در فضای&zwnj اجتماعی&zwnj آنهاست&zwnj ، عادت&zwnj ِ مذمومی&zwnj که&zwnj نه&zwnj تنها بر قضاوتهای&zwnj تاریخی&zwnj ،اجتماعی&zwnj ، سیاسی&zwnj ، فرهنگی&zwnj ، بلکه&zwnj بر روابط&zwnj فردی&zwnj و قضاوتهای&zwnj شخصی&zwnj آحاد مردم&zwnj آن&zwnj جوامع&zwnj نیز حکمفرماست&zwnj و همگان&zwnj بسهولت&zwnj قضاوتهای&zwnj مثبت&zwnj و منفی&zwnj ِ ارزشی&zwnj می&zwnj کنند و بر امری&zwnj یا صد درصد مهر تأیید وتصدیق&zwnj می&zwnj زنند و یا اینکه&zwnj کاملاً آن&zwnj را رّد و تکذیب&zwnj می&zwnj کنند، پدیده&zwnj ای&zwnj که&zwnj در کشورهای&zwnj اسلامی&zwnj همجوار خود در مورد قضاوت&zwnj درباره&zwnj حرکت&zwnj اخوان&zwnj المسلمین&zwnj در مصر، و یا ناسیونالیسم&zwnj عربی&zwnj ناصر، یا بقدرت&zwnj رسیدن&zwnj حزب&zwnj بعث&zwnj در عراق&zwnj و سوریه&zwnj ، و بالاخره&zwnj راجع&zwnj به&zwnj انقلاب&zwnj اسلامی&zwnj ایران&zwnj بوضوح&zwnj مشاهده&zwnj می&zwnj کنیم&zwnj .

و اما در مورد انقلاب&zwnj عظیم&zwnj اسلامی&zwnj ایران&zwnj و بررسی&zwnj ریشه&zwnj های&zwnj اقتصادی&zwnj ، سیاسی&zwnj و ... آن&zwnj مطالب&zwnj زیادی&zwnj در ایران&zwnj و کشورهای&zwnj غربی&zwnj نوشته&zwnj شده&zwnj و حق&zwnj هم&zwnj همین&zwnj بوده&zwnj است&zwnj ، چرا که&zwnj بنابر سخن&zwnj آنتونی&zwnj پارسونز، سفیرکبیر انگلیس&zwnj در ایران&zwnj در زمان&zwnj انقلاب&zwnj ، انقلاب&zwnj ایران&zwnj ازلحاظ&zwnj عمق&zwnj و دامنة&zwnj شمول&zwnj بسهولت&zwnj با انقلاب&zwnj کبیر فرانسه&zwnj و یا انقلاب&zwnj کبیر روسیه&zwnj ، قابل&zwnj مقایسه&zwnj است&zwnj و انقلابی&zwnj است&zwnj که&zwnj ، بنابر گفته&zwnj استادشهید مرتضی&zwnj مطهری&zwnj ، بخلاف&zwnj بسیاری&zwnj از انقلابات&zwnj تاریخی&zwnj دیگر که&zwnj ازلحاظ&zwnj تنها یک&zwnj بُعد اقتصادی&zwnj ، یا مذهبی&zwnj ، یا سیاسی&zwnj و غیره&zwnj اهمیت&zwnj دارند،دارای&zwnj ابعاد برجسته&zwnj گوناگون&zwnj می&zwnj باشد.

و اما در یک&zwnj تحلیل&zwnj کلی&zwnj از کتب&zwnj و مقالاتی&zwnj که&zwnj راجع&zwnj به&zwnj انقلاب&zwnj اسلامی&zwnj ایران&zwnj نوشته&zwnj شده&zwnj می&zwnj توان&zwnj تقسیم&zwnj بندی&zwnj زیر را بدست&zwnj



دریافت‌فایل