رم رایگان

۱۳ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
طرح

برای موفقیت در بازار کسب و کار باید با اصول بازاریابی و فروش محصولات آشنایی داشته باشیم.کسب سود که یکی از مهمترین اهداف یک کسب و کار است٬جز با فروش محصول به مشتریان و دریافت بهای آن میسر نمی شود. گام نخست برای کمک به توسعه کارآفرینی٬تزریق دانش مدیریت به کسب کارهای کوچک است.چه بسیار افرادی که با انگیزه های فراوان وارد دنیای کسب و کار می شوند و کسب و کار جدیدی را راه اندازی می کنند ولی بعد از مدتی٬به دلیل ناتوانی در رقابت٬وپیدا نکردن بازار مناسب برای کالاها و خدمات خود٬با دلسردی و نا امیدی٬کسب و کار خود را تعطیل می کنند.عدم توجه به دانش مدیریت٬یکیاز عوامل اصلی شکست این افراد به شمار می آید



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
مقاله

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه:4

فهرست مطالب

شاعر سده هفتم و هشتم ایران است. او در مراغه زاده شد و مدتی در اصفهان مقیم بود. معاصر ایلخان مغول سلطان ابوسعید بود. آرامگاه او در مراغه است. هم اکنون یک موزه دائمی در مقبره اوحدی در مراغه دایر میباشد در 670 هجری در مراغه متولد شد او از جوانی انسانی عارف و وارسته کامل بود و در علوم دینی و عرفانی بدرجه کمال رسید او تحت صافی تخلص می کرد اوحدی مانند اغلب شاعران عصر خود پس از گذراندن جوانی و پایان بردن تحصیلات معمولی زمان خود از مراغه به قصد سیر و سیاحت خارج شد و مدتها به سیاحت گذراند.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
مقاله

فرمت فایل : word (قابل ویرایش) تعداد صفحات : 14 صفحه

مقدمه

استفاده از مولدهای کوچک برای تولید برق بعد از ایجاد نیروگاه&zwnj های بزرگ رنگ باخت اما با پیشرفت تکنولوژی&zwnj های تولید برق در مقیاس کوچک و ایجاد تجدید ساختار در صنعت برق و مسائل زیست&zwnj محیطی، باعث مطرح شدن مجدد این مولدها در صنعت تولید برق شده است .

تولید پراکنده یا DG عموماً عبارتست از تولید برق در محل مصرف اما گاهاً به تکنولوژی&zwnj هایی گفته می&zwnj شود که از منابع تجدیدپذیر برای تولید برق استفاده می&zwnj کنند. چیزی که عموماً مورد قبول است، این است که این مولدها صرف نظر از نحوة تولید توان آن&zwnj ها، نسبتاً کوچک بوده و ظرفیت آنها معمولاً کمتر از MW300 می&zwnj باشد و مستقیماً به شبکة توزیع وصل می&zwnj شوند[7].

مشکلات طراحی، بهره برداری اقتصادی، مسائل زیست محیطی، مشکلات تامین سوخت و راندمان پایین نیروگاه های بزرگ، بالا بودن هزینه نصب و بهره برداری شبکه های توزیع و انتقال، افزایش روزافزون تقاضای بار و فوایدی از قبیل بالا رفتن قابلیت اطمینان شبکه، کاهش افت ولتاژ، بهبود پروفیل ولتاژ و ... باعث استفاده روز افزون از منابع تولید پراکنده شده است[8].

بالا رفتن هزینه&zwnj های انتقال و توزیع، به مولدهای تولید پراکنده این امکان را می&zwnj دهد که برق تولیدی خود را به قیمتی ارزان&zwnj تر در اختیار مصرف&zwnj کنندگان قرار دهد. بخصوص در سیستم&zwnj های تجدید ساختار شده، تولید پراکنده می&zwnj تواند در مناطقی که دارای LMP[1] بالاتری هستند، توجیه اقتصادی داشته باشد. علاوه بر این، تولید پراکنده امکان استفاده از منابع پاک برای تولید برق را می&zwnj دهد



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
مقاله

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه:7

فهرست مطالب

عشق چیست؟

  • عشق حقیقی و مجازی
  • باب پپنجم گلسان سعدی حکایاتی در باب عشق و جوانی

درادبیات ما به مدد عشق زندگی رفته را از سر گرفتن مقوله ای آشنا و مانوس است . در عشق نیر ویی نهفته است که با کمک آن می توان به مفهوم زندگی دست یافت .وحشی بافقی در حکایت عشق یوسف و زلیخا بر این باور است که زلیخا به مدد عشق یوسف به جوانی و زندگی دوباره ای دست یافته بود.

وقتی که همه چیز به سوی مرگ و نیستی و فنا و نابودی پیش می روند . وقتی که همه دلایل حاکی از نزدیک شدن مرگ می توانند باشند .چه چیزی غیر از عشق می تواند بهانه ای برای زیستن باشد؟

گرچه پیرم تو شبی تنگ در آغوشم گیر

تا سحــرگه ز کنار تو جوان برخیـزم

عشق در لغت افراط در دوست داشتن و محبت تام معنی کرده و آن را از کلمه عشقه گرفته اند و آن گیاهی است که در فارسی به نام « لبلاب» نامیده می شود؛ و دارای برگهای نسبتن درشت و ساقه های نازک بلند است که به درخت می پیچد و بالامی رود و به هیچ حیله بازنمی شود و درخت را می خشکاند.
می گویند چون این حالت برای انسان دست دهد او را رنجور و ضعیف می کند و رونق حیات او را می برد. عشق صوری جسم صاحبش را خشک و زردرو کند. اما عشق معنوی بیخ درخت هستی عاشق را خشک سازد و او را ازخود بمیراند.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
مقاله

دانلود مقاله تاثیر مسکن بر شکل محله 22 ص با فرمت WORD

مسکن به عنوان یکی از پدیده های واقعی، از نخستین مسایلی است که بشر همواره با آن دست به گریبان بوده و همواره در تلاش برای دگرگونی و یافتن پاسخی مناسب، معقول و اندیشیده برای آن است. لذا مسکن یک نیاز است اما نه هر مسکنی، آنچه که ایده آل آدمی است دسترسی به مسکنی مناسب است. از این روی باید دانست مسکن مناسب کدام است. مقاله حاضر به بررسی شاخص های کیفیت مسکن مناسب در محلات شهری می پردازد. در راستای رسیدن به این مهم ابتدا باید دانست مسکن چیست و جایگاه آن در برنامه ریزی شهری کدام است.
به طور کلی مقوله مسکن دارای مفهوم بسیار گسترده و پیچیده است و از ابعاد گوناگون تشکیل یافته است. از اینرو نمی توان تعریف جامع و مانعی از آن ارائه نمود. مسکن به عنوان یک مکان فیزیکی، سرپناه اولیه و اساسی هر خانواده بشمار می آید، که در این سرپناه برخی از نیازهای اولیه خانوار یا فرد هم چون خواب، استراحت، حفاظت در برابر شرایط جوی و خلاصه شرایط زیست در مقابل طبیعت تأمین می شود.
آنچه که لازم به ذکر است این است که مفهوم مسکن علاوه بر ساختار فیزیکی که یک خانواده به عنوان سرپناه مورد استفاده قرار می دهد، کل محیط مسکونی را نیز دربرمی گیرد که خود شامل کلیه خدمات و تأسیسات اجتماعی و تسهیلات ضروری موردنیاز برای بهتر زندگی کردن خانواده و طرح های اشتغال، آموزش و بهداشت افراد است. به عبارت دیگر مسکن چیزی بیش از یک سرپناه صرفاً فیزیکی است و تمامی خدمات و تسهیلات عمومی لازم برای بهتر زندگی کردن انسان را شامل می شود و استفاده کننده آن باید حق تصرف نسبتاً طولانی و مطمئنی را نسبت به آن دارا باشد. (مخبر،1363، 18)



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
پروپوزال

فرمت فایل : word (قابل ویرایش) تعداد صفحات : 24 صفحه

فرم طرح تحقیق

کارشناسی ارشد دکترای حرفه ای

درخواست تصویب موضوع پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری

توجه: این فرم با مساعدت و هدایت استاد راهنما تکمیل شود.

عنوان تحقیق به فارسی:

تأثیر زلزله بر خطوط انتقال آب شهری با موضوع موردی شهر اصفهان

عنوان تحقیق به انگلیسی:

The impact of the earthquake on the transmission case with the subject of municipal water in Isfahan

1-اطلاعات مربوط به دانشجو

نام: *** نام خانوادگی: ******

شماره دانشجویی: رشته تحصیلی: عمران

گرایش: زلزله مقطع: کارشناسی ارشد

دانشکده: فنی و مهندسی دوره:

تاریخ و سال ورود****

نشانی پستی در اصفهان*****

تلفن: ****** همراه:*******

نشانی پستی در شهرستان : تلفن:

2- .اطلاعات مربوط به استاد راهنما


دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
دانلود

در اینجا فایل کامل گزارش مطالعات طرح هادی روستای دولاب استان کرمان برای دانلود قرار داده شده است. این گزارش در 295 صفحه و با فرمت PDF با کیفیت( قابلیت کپی مستقیم قابل به WORD ) می باشد. در ذیل فهرست مطالب کامل این طرح هادی آمده است در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود فرمایید.

width=

width=

width=

width=

width=

width=

width=

width=

width=

width=

width=

width=



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰

حسابرسی٬ حسابرسی 2

شامل نیمسالهای:(16 نیمسال)

نیمسال اول 89-88

نیمسال دوم 89-88 + با پاسخنامه

تابستان 89 + با پاسخنامه

نیمسال اول 90-89 + با پاسخنامه

نیمسال دوم 90-89 + با پاسخنامه

تابستان 90 + با پاسخنامه

نیمسال اول 91-90 + با پاسخنامه

نیمسال دوم 91-90 + با پاسخنامه

نیمسال اول 92-91 + با پاسخنامه

نیمسال دوم 92-91 + با پاسخنامه

تابستان 91 + با پاسخنامه

نیمسال اول 93-92 + با پاسخنامه

نیمسال دوم 93-92 + با پاسخنامه

تابستان 93+ با پاسخنامه

نیمسال اول 94-93 + با پاسخنامه

نیمسال دوم 94-93 + با پاسخنامه



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
آمار

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه:39

فهرست مطالب

مقدمه:

اگر بخواهیم کلیه دروس را تقسیم نماییم، می توانیم آنها را به دو دسته ی حفظی و تفهیمی تقسیم کنیم در دسته دروس حفظی می توان زبان وادبیات فارسی، تاریخ،جغرافیا،تعلیمات دینی،علوم اجتماعی و عربی را نام برد .

برای گروه تفهیمی نیز می توان دروس ریاضیات ، فیزیک ، شیمی ، زبان خارجه و... را نام برد . دروس زبان و ادبیات فارسی را نمی توان به طور کامل در گروه دروس حفظی جای داد.

چون اولاً ما این درس را از ابتدای مدرسه رفتن یعنی از کلاس اول دبستان تا آخر تحصیلات در میان دروسمان داریم و دوماً آنکه ما خودمان فارسی زبان وایرانی هستیم و این درس ، زبان خودمان است . پس جایز نیست که بگوییم ادبیات جزو دروس حفظی است .

هر گروه حفظی و تفهیمی سختی ها و آسانی های خاص خود را دارد . مثلا در گروه حفظی حجم اعظم دروس یا اینکه مجبوریم دروس را در طول سال چندین بار مطالعه کنیم از مشکلات آن باشد ولی در گروه مفهمومی شاید دروس حجم زیادی نداشته باشند وخوبی دیگر این دروس این است که اگر یک بار درس را یاد گرفتی ، دیگر لازم نیست که آنرا خیلی خواند و برای امتحان ، کافیست یک یاد آوری کوچک شود . ولی همین که بتواینم یک بار درس را فرا گیریم خود مشکل بزرگی است که باز این مشکل در دروس حفظی دیده نمی شود .

همه در امتحانات معمولا در دروس تفهیمی اضطراب بیشتری دارند . وبه نظرشان دروس حفظی خیلی راحت تر می آید . هدف این تحقیق بررسی میزان موفقیت در میان دروس حفظی وتفهیمی است .



دریافت‌فایل